Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på delbart.dk til levering i Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt. Delbart.dk er åben 24 timer i døgnet, og du kan derfor altid handle.

Generelle oplysninger

Delbart v/Katrine Mønsted
Gøgevej 3
3360 Liseleje
CVR 33313268
kontakt@delbart.dk
Tlf: 42750000

Betaling
Delbart.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort samt alle internationale betalingskort. Betalingen vil først blive trukket fra din konto, når varen afsendes.

Alle dine kortoplysninger krypteres med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen.

Delbart.dk opkræver ingen gebyrer ved brug af Dankort, Visa, Visa Dankort og Visa Electron. Ved brug af internationale betalingskort opkræves et betalingsgebyr på 1,25 % for dansk udstedte kort og fra 2,25 % for udenlandsk udstedte kort.

Alle priser på www.delbart.dk er inkl. moms, og i DKK. Priserne er dagspriser. Alle aftaler indgås på dansk.

Kvittering for modtagelse og ordrebekræftelse
Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling. Der er imidlertid først indgået en bindende købsaftale, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os. Vi tager forbehold for udsolgte varer, da flere kan bestille på samme tid.

Levering
Delbart.dk. tilbyder levering ved alle køb til Danmark med DAO eller GLS og vi bestræber os på at afsende dine varer inden for 1-2 hverdage. Rettidig levering forudsætter dog, at fragtselskaberne overholder dag-til-dag levering. Delbart kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos fragtselskaberne. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Delbart naturligvis en ny leverance uden beregning.

Du har følgende valgmuligheder ved levering i Danmark:

Vi tilbyder gratis fragt over 599 kr. Hvis du handler for under 599 kr. så tilbyder vi følgende priser:

DAO Pakkeshop – 45 kr.
GLS Pakkeshop – 45 kr.
GLS Privatlevering 69 kr.

Forsendelse til udlandet (4-10 hverdage) varierer afhængig af land (Vi forbeholder os dog også ret til at opkræve en højere sats afhængig af varens størrelse og vægt. Du vil blive kontaktet, hvis dette er tilfældet.) Når du handler fra lande uden for EU, skal du ikke betale dansk moms. Det sørger vores system for automatisk at fratrække.

Hvis du ikke henter din bestilling i den valgte pakkeshop indenfor afhentningsfristens udløb, modtager vi pakken retur. Delbart påtager sig ikke ansvaret for at kalde ikke afhentede pakker retur. Modtager vi en sådan pakke retur opkræver vi et fragt og ekspeditionsgebyr på 50 kr., hvilket vi fratrækker dit returbeløb. Ønsker du at købe varen igen skal du lave en ny bestilling. Samme vilkår gælder, hvis du har indtastet forkert leveringsadresse på din bestilling.

Vi gør vores aller bedste for, at du skal modtage, præcis det du har bestilt, og at det kommer sikkert frem til dig. Vi er dog kun mennesker, og enkelte gange kan der ske fejl, ligesom vores pakker nogle gange får en ret hård behandling på vejen. Oplever du, at det du har bestilt, ikke stemmer overens, med det du har modtaget, bedes du sende os en mail på kontakt@delbart.dk senest 2 dage efter du har modtaget din bestilling. Det samme gælder hvis dine varer har fået en skade under forsendelsen. Vi vil dernæst naturligvis sørge for, at du hurtigst muligt bliver kompenseret.

Fortrydelsesret
Fortryder du dit køb skal du kontakte os INDEN FOR 14 DAGE efter varen er modtaget på kontakt@delbart.dk herefter har du 14 dage til at sende varerne retur. Delbart tilbage betaler det fulde beløb, det eneste du selv betaler er porto på retur forsendelserne.

Varen byttes kun med mærkat som stadig sidder på varen og strømper i evt. emballage og ligeledes produkter der er i æsker mv., husk at medsende kvittering. Det er købers ansvar at returnere varen, vi anbefaler at sende med pakkepost som kan spores.

Du kan ikke fortryde ved at nægte at modtage varen da det er ekstra fragtomkostninger for delbart.dk og beløbet vil blive trukket fra returvarens pris.

Retur varer sendes til.

Delbart v/Katrine Mønsted
Gøgevej 3
3360 Liseleje

Reklamationsret
Der ydes 2 års reklamationsret på produkter som er købt hos delbart.dk

Er varen gået i stykker, bliver den sendt ind til leverandør og repareres, ombyttes eller krediteres såfremt original kvittering vedlægges.
Reklamationer dækkes ikke ved slid eller forkert håndtering. HUSK KVITTERING ved reklamation.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.